Norrland imorgon

Det är bestämt nu. Imorgon eftermiddag/kväll styr jag och mamma bilen mot Norrlands vildmark haha. Det är 104 mil som ska avverkas innan vi kommer upp till Neistenkangas. Vi blir väl kvar i 2 nätter innan vi åker hem igen på fredag. Vi ska alltså hämta mormor och få lite semester samtidigt. Kommer bli tufft att köra upp iaf eftersom mamma inte har körkort men får ta många pauser och powernaps om så behövs. Det blir nog bra. Tur det är ganska ljust uppåt på nätterna.

Det innebär att farmor får ta hand om Tingeling nästa vecka. Vi bestämde att det var bättre att hon var där än att farmor ska springa hit varje dag. Dessutom är Tingeling så sjukt sällskapssjuk att en vecka själv skulle bli döden för mig när jag kommer hem igen haha. Nästan så hon är orolig att jag försvinner nu.

Sen på eftermiddagen ska jag och Emilia till blodgivningscentralen på ett första möte med blodprov och intervju för att se om vi får lämna blod.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Som att köra till berlin;)

2011-07-10 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0