Nedräkning

Om ca 5 timmar får jag åka hem! Även om det varit skönt så har det nästan varit för långtråkigt. Det har inte funnits så mycket att göra om dagarna. Speciellt inte eftersom det varit grått och mulet sen i söndags. Dessutom är ungarna väldigt självgående och behöver mest ha något här och något som lagar kvällsmat. Så på dagarna sitter jag mest framför tvn. Det finns eg inget bra att se på men man sitter där ändå för det inte finns något annat. Internet är väldigt bristfälligt så får se hur länge det håller i sig den här gången. T.o.m mobilen verkar emellanåt hamna i radioskugga så att det inte går att ringa till den. Så det är inte så att den inte fungerar det är bara problem med mottagningen här ute.

Hoppas det blir lite bättre väder framöver. Det är nästan svårt att välja kläder nu haha. Det som stör mig mest är att eftersom internet spökar går det inte att söka jobb som jag hade hoppats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0