Harry Potter

Känner mig lite ledsen för att jag precis sett sista filmen. Nu är det slut! Vad ska man se på bio nu? Då menar jag filmer som fortsätter i flera delar. Det finns en tjusning i att se fram emot nästa. Sista twilight kommer ju snart med men den är inte alls lika wow som Harry Potter och Sagan om ringen varit. Jo jag grät faktiskt en skvätt i slutet bara för att det är slut, gjorde det samma under sista Sagan om ringen-filmen.

Filmen i sig då... jaaa vad ska jag säga. Den var bra men allt gick så jäkla fort. Den var ganska annorlunda från boken också. Eller det största jag minns är att Ollivander i boken inte känner till dödsrelikerna utan bara staven men i filmen kände han till allt. Sen var det väl lite smågrejer som var annorlunda men det fungerade ändå. Så jaa det var en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0