Hårprodukter och Makeup

Asså jag brukar inte sminka mig så jäkla mycket till vardags men mascara är ett måste för att man ska se någorlunda levande ut. Dessutom har jag lockigt hår vilket innebär att hårprodukter är ett måste för att det inte ska stå åt alla håll och kanter.

Men nu sitter jag här och måste ta mig in till stan, om ca 1 timme, och får inte göra någonting. Inget smink, inget grejs i håret och ja ingenting. Jag känner mig naken haha. Nejdå inte riktigt men det ser ut som kaos. Vill inte gå ut. Mormor ringde nyss och sa hur illa hon såg ut eftersom hon inte får fixa sig haha. Hon är för rolig alltså!

Jaja... naturligt var "looken". Det bjuder jag på haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0