God morgon

Ny dag, nya möjligheter. Erm jag försöker lösa några kursproblem som uppstått. Jag är ju van att läsa 30 poäng heltid, 20 veckor. Men kurserna jag kollat på är 15 poäng, 20 veckor men takten är 50 respektive 100 %. Alltså är ena kursen hälften av poängen jag brukar läsa men studietakten är hälften under 20 veckor. Den andra kursen är också hälften av det jag brukar läsa men den är heltid i 20 veckor. Skumt det där så söker nu tag på CSN för att klargöra detta.

Annars så "försov" jag mig imorse. Hade tid i tvättstugan kl 10. Så nu måste jag gå ner och se om det finns någon annan tid. Det kan bli problematiskt eftersom det verkar som att alla tider är upptagna nu när många har semester.

Dagen ska spenderas med att söka jobb. Ska väl möta gänget på stan halv 5 men tills dess är det jobbsök som gäller. Tror jag ska söka allt jag kan hitta även sånt som jag inte är utbildad för så får vi se. Då menar jag inte att jag ska söka typ jurist eller nått utan arbeten som inte kräver utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0