Gaaah motivera mig!

Hur motiverar man sig själv att söka jobb som man egentligen inte vill ha?

Inkomst och erfarenhet är väl två bra saker men... får man verkligen till ett bra personligt brev när man inte vill ha tjänsten. Om ev. intervju hur man gör man ifrån sig. Kanske ska gå skådiskurs? hahaha

Skämt å sido... AAAH kan inte Proffice bara ringa och ge mig mitt drömjobb som jag sökt hos dem?

Är det för mycket begärt kanske?

Vill inte motivera mig med sötsaker direkt. Blä blä och bläääää... även om det vore gott(?). Nej det ska man förtjäna innan man ens tänker på det!

Lyckades få till en ganska cool bild på väg hem från Norrland. Var så jäkla dimmigt på sina ställen och ja såhär såg det ut vid Höga kustenbron som vi såklart var tvugna att köra över. Man såg knappt någonting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0