Bra facit

De som jag fotograferade mig med igår gillade sina bilder mindre än vad jag gjorde. Deras gillar motsvarande inte gilla låg på ca 50 % av bilderna. Jag vill dock påstå att jag är jäkla nöjd med i stort sätt alla mina bilder. Av de 61 bilder jag fick gillar jag 56 och det är väl jäkla bra eller?

Jag tycker bilderna blev skitsnygga. Ursäkta om jag tjatar. Jag kände mig jäkla snygg efter fotograferingen igår. Sist jag kände mig så snygg var på min fasters bröllop 2007. Det är den enda jag velat framkalla en bild på mig själv ifrån. Den bild jag gillar mest ser ut såhär:



Kan säga att mycket har förändrats sedan dess. Vill påstå att jag ser lite äldre ut vilket inte gör så mycket faktiskt. Dessutom lite smalare hehe. Men det är inte huvudsaken. Det är självkänslan! (bilder från igår kommer senare när jag kan bestämma mig vilka jag ska lägga in, annars finns det på facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0