Vad har jag gjort idag egentligen?

Svaret är nog i stort sätt INGENTING! Jag har inte gjort ett dugg även om jag varit uppe sen kl 10. Jag har mest lullat runt liksom. Jag satt och pratade med Janne ett bra tag på förmiddagen. Sen tog jag mig till Willys och köpte hårfärg vilket tog sin tid eftersom jag inte visste vad jag ville ha mer än att den inte skulle vara för mörk den här gången. Köpte gyllenbrun för att få en varmare nyans i håret. Sen kom jag hem och har typ suttit i chock då en av de bästa F1-förarna just nu råkat ut för en ruskig olycka och brutit både arm, ben och annat tråkigt. Så han är ju knappast med i säsongsstarten om en månad. Det är massa rykten om att han kanske måste amputera armen också och då lär det ta tid innan han kommer tillbaka kan jag säga. Det är så jävla tråkigt!!! I väntan på mer nyheter om det så har jag färgat håret. Jag tror det blir snyggt men jag är ju van vid att det har varit ganska ljust nu ett tag och denna färg blev lite mörkare än planerat även om den var finare och varmare brun är jag hade innan jag gjorde slingor. Men jaja kanske inte gör så mycket eftersom jag ändå ska göra slingor för att ljusa upp det i veckan. Hade ju en hemsk utväxt i olika nyanser och då finns det inte så mycket att göra än att starta från noll. Asså den jättemörka nyansen i underhåret sitter som berg i över 1 år nu vad fan (för Ninas skull) BORT!!

Nu ska jag roa mig med lite anteckningar inför imorgon då vi ska göra seminarieuppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0