Sovmorgon

Skönaste som finns är de dagar då man vaknar och bara ligger kvar i sängen och myser. Det är inte alla dagar som är så men denna morgon var det. Känner att detta är en bra dag, vet inte om det har att göra med att jag hade en väldigt trevligt kväll igår när jag chattade med en kompis från Brasilien. Hon är helt underbar! Snacka om att jag fick skvaller för en livstid. Nej det går inte man kan aldrig få nog av skvaller. Tror jag kom i säng efter 02 iaf.

Idag är INGENTING planerat under dagen faktiskt. Tänker bara ta det lugnt. Ska till Simons syster Sandra ikväll och kolla på Melodifestivalen, Simon och Malin ska med såklart haha. Ska bli jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0