Missat dag 19 och 20, idag är det 21

Jag har haft så mycket för mig att jag glömt det jag hållit på med i flera dagar nu dvs svarat på frågor som är förutbestämda. Så jag svarar på de jag missat nu tillsammans med dagens.

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Jag kan ärligt talat inte minnas vad jag köpte senast. Eller jo det kanske jag gör förresten om jag ser tillbaka bland mina bilder för det var nog mitt Lady Gaga linne! Så fint så! =)


Dag 20 - Min favoritfilm
Den här är verkligen svår. Jag har så många filmer som jag verkligen tycker om. Eller rättare sagt älskar men bara för att vara sån så måste det vara den enda kärleksfilm som jag orkar med. TITANIC. Synd bara man inte orkar se den så ofta eftersom den är väääldigt lång!

Dag 21 - En bild på mig själv tagen utav någon annan.
Från min fasters bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0