Dag 16 – Innehållet i min väska.

Just nu måste jag erkänna att det är helt soprent i min väska eftersom jag knappt använder väska under vinterhalvåret, då jag stoppar allt i mina stora jackfickor istället. Så jag fick väl ta en bild på allt jag hade där istället! Gäller att improvisera ibland!


Nycklar
Plånbok
USB-minne
Pengar
Reflex
Vantar
Läppglans
Lipsyl
Mint-tabletter (kan smaka illa i munnen emellanåt när man kör Cambrigdekuren)
Överfallslarm (ja i Örebro vet man ju inte när det behövs)
Grej till kundvagnar - för jag storshoppar ju så ofta =P
Cykellysen
Tampong
3 busskort (onödigt kanske men fick ett av Gabi å sen är det andra till Uppsala bussarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0