Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Tidsinställt inlägg... Något att läsa medan jag är och tränar!

Ska jag vara helt ärligt så har jag ALDRIG drömt om något bröllop överhuvudtaget faktiskt. Jag har altid varit så pojkflickig att jag snarare haft drömmar om min framtida lyxbil än mitt bröllop. Jag är inte ens i dagsläget säker på att jag vill eller ens kommer att gifta mig. Men har hört att man aldrig ska säga aldrig. Men som det ser ut just nu så har jag ingen dröm om ett bröllop. Skulle det vara så vill jag nog helst ha ett litet mysigt är ett stort med hur mycket som helst. Men hur det går ihop med min släkt vet jag inte eftersom vi är hur många som helst haha.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vill gifta mig, men börjar allvarligt tvivla på om det ngnsin kommer bli av så jag satsar nóg också på den där lyxbilen haha

2011-02-03 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0