Lite shopping och gym

Hittade en fin längre tröja på HM idag å eftersom jag fortfarande hade procent kvar att handla på så passade jag på. Blev bara 79 kr för den. Det gäller att köpa lite kläder då och då om man hittar något och det är billigt!

Sen blev det till gymmet för hela slanten. Har en hel helg att arbeta bort så lär bli en sväng imorgon också om jag får bestämma hahaha. Var dock inte riktigt på humör, kroppen är fortfarande lite trött sen i lördags men men kom iväg iallafall och det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: okej ser på tv på two and half men ;D haft en bra dag?:D kram

2011-12-05 @ 21:29:45
URL: http://eemma.se
Postat av: Isabel

Man kan ju ine ligga på topp jämt! Iböand måste man få "fuska" Det viktigaste är ju bra att se till att det inte blir en vana igen!



Har startat en till blogg, en syblogg (för tanken är att sälja det jag inte behöver i framtiden) och skulle behöva lite hjälp att designa den om du har lust och tid och ork? Det är som sagt en syblogg så den ska vara syinspirerad ananrs så får den se ut lite hur som.

2011-12-05 @ 21:52:33
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0