Julen närmar sig

Det är snart jul, hur sjukt är inte det? Jag måste erkänna att jag inte direkt har något julkänsla än. Kanske beror det på att det började snöa igår. Okej jag kanske börjar få en känsla efter att jag och Gabi gjorde massa julgodis igår som vi ska ge bort i jul. Tycker det är ett bra och personligt sätt att ge bort någonting. Varför köpa massa onödigt som folk ändå inte vill ha. Då gör man något eget och lägger i fina påsar och ger bort.



Idag har jag planerat att greja och fixa med alla julklappar så att det är klart sedan. Det är en del som ska slås in och så måste jag iväg och lägga några kort i brevlådan. Har dessutom sett att jag måste bege mig ut och kolla på något att ha på mig på juldagen. Av tradition så är vi ett par vänner som alltid ses, festar till det lite och har roligt. Jag tycker att det är en bra mix av familj och vänner under julen och jag hoppas att det aldrig slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0