Gårdagskvällen

Det var hur trevligt som helst igår. Var lite högre klass på tävligen när det var internationella förare med. Det är dock med lite sorg i hjärtat som jag insåg att det var Peter Koij som avled efter krash i Västerås i onsdags. RIP Peter! Sen hade man VIP-pass vilket innebar tillträde till Racebaren och VIP-tältet bakom läktarna. Och hjälp vad massa fulla gubbar man hittade där nån timme in i tävlingen. Kan undra om de såg något alls. Nu får vi hoppas på att Studenternas IP får anordna VM i isracing framöver! Det var en väldigt lyckad tävling på alla sätt tycker jag.

Hinner dock inte lägga in bilder nu då jag ska åka ner på stan och luncha med Emilia och planera inför Amsterdam om en månad och efter det ska jag ut och äta med farmor, pappa, mia och kanske någon mer. Men lägger in tre bilder iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0