Lördag 18e september

Vart är solen? Vart kom detta skitväder ifrån? Regnar som bara den, vilket betyder att jag inte kommer gå många meter utanför min dörr. Tror det längsta är till Emelie som bor ca 100 meter bort om det ens är så långt, jag och avstånd funkar inte så bra faktiskt, det jag tycker är nära är längre bort och det jag tycker är längre bort är ganska nära.

Då inte för att tala om den huvudvärk jag fortfarande har. Började igår efter seminariumet, var lite bättre under kvällen men fick ta en ipren vid 04 när jag var upp på toa och nu är den fortfarande kvar. Inte så att det gör jätteont men det känns. Jävla skitväder, måste vara nå tryckvåg som går över Örebro just nu. Så lite vitaminer på det här, ipren och så frukost.

Sen kommer Fanny hit och det blir till att fixa hår.

Kommentarer
Postat av: Jeppejohanne

Great site keep up the good work

2012-07-12 @ 20:26:08
URL: http://jeppejohanne.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0