Kan det bli konstigare?

Efter min dröm imorse trodde man kanske inte att dagen kunde bli konstigare? Men jo det kunde den.

När jag och Emelie var på Coop fick jag ett samtal från ett Örebronummer jag inte känner igen. Jag svarar och får till svar: Hej det här är Thomas Bodström, jag har tyvärr inte tid att ringa till alla personligen... blabla någonting om socialdemokraterna. Samtidigt skrattar jag och säger till Emelie att det är Thomas Bodström som ringer. Hennes reaktion är mer varför skrattar du.

Så fick jag ju förklara att det var någon form av inspelning som ringde upp. Jag vet ju att det inte var Thomas personligen som ringde men tycker ändå att det är lite coolt att mitt nummer blev utvalt till en sådan uppringning. Mena det är inte så att mitt nummer är vida känt eftersom det är väldigt nytt.


Kommentarer
Postat av: emilia

hehe... om Thomas Bodström ringer upp mig personligen så lovar jag att gå o ändra mig o rösta på S

2010-09-19 @ 14:18:58
Postat av: Sandra

hehe precis;-) jag kommer ju bara döda alla blommor! är sämst på trädgård och sånt

2010-09-19 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0