....

Jahapp då får man sitta och vänta igen då? Blev väckt tidigt imorse av ett en av mina grannar, över, under, syd, öst, väst eller norr, ingen aning om vilken granne, men denne tyckte det var jättebra att köra dunkadunka kl 9 på en söndag. Jag anser att ska man respektera folk som tentapluggar på kvällarna på helgerna så borde man väl också respektera dem som inte vill gå upp kl 9 på en söndag?

Så tiden har jag använt till att läsa lite till seminarieuppgiften som vi ska göra imorgon, till seminariet på tisdag. Men måste leta reda på etiska regler hos ett ganska stort rekryteringsbolag. Bara att se glad ut alltså.

Annars längtar jag till formel 1 som börjar klockan 2, kommer bli asspännande nu när säsongen börjar dra ihop sig. Tror att det bara är 4 race kvar efter detta så får man lägga sig i ide till mars sen när det drar igång igen.

Så nu ska jag väl i stort bara sitta och glo tills det börjar, väldigt roligt. Promenad kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0