Produktiv fredag!

Tror detta är en av de mest produktiva fredagarna på flera veckor. Dagen startade väldigt tidigt vid halv 9 då jag klädde på mig, käkade och drog till Engelska parken för att leta litteratur och sätta igång med ena av seminarieuppgifterna och hemtentan. Satt till lite över 11 då jag åkte och hämtade mamma och mormor. Blev sushi på Dragon Palace sen vidare på jakt efter dataskärm åt min bror och så var vi och kollade på huset och området i Slavsta där mormor anmält intresse på en lägenhet.

Efter det blev det hem och så har jag suttit och pluggat. Är för tillfället stationerad i min brors rum då han är hos sin pappa i helgen. Vilket är perfekt eftersom han har skrivbord men plats där jag kan breda ut mig när jag pluggar. Så detta kommer vara min arbetsyta under helgen.


Snart ska jag iväg till Anna. Blir lite tacos, skitsnack och vindrickande (inge alkohol för min del dock ska upp och plugga imorgon), sen låter det som Anna och Emelie ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0