Sova är överskattat

Visserligen fick jag gå och lägga mig ganska tidigt igår kväll men sova på morgonen är tydligen överskattat. Blev väckt i vanlig ordning när Osama skulle till jobbet och Zebban till skolan. De är inte möss direkt så mycket kan jag säga. Men tänkte jag kan ju somna om när de gått, trodde jag. De bestämde sig mamma för att prata i telefon och hon är ju absolut inte tyst. Här är det obligatoriskt att skrika i telefon. Roliga var att hon försökte vara tyst men så gick hon ut på balkongen och pratade högt som vanligt. Men vad bra för balkongen är precis utanför mitt fönster så nej jag somnade inte om. Men låg kvar i sängen eftersom det var mycket skönare än att gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0