ÅÅÅÅÅHHHHH

Det är fan inte sant. Igår vid halv 2 kanske på eftermiddagen fick vi tillbaka internet i huset. Men jag var på möte och lite andra saker, sen ishockey på kvällen, så tror ni jag hann utnyttja att det var tillbaka? Nej det gjorde jag inte och vad ser jag när jag gick upp. INTERNET FUNGERAR INTE IGEN?!?!!? Vaffan är det här liksom? Ska det vara så svårt? Jag börjar bli lite lack, för det är ju bara vårat hus. Vad har vi gjort?

Har aldrig varit såhär under de snart 2,5 år som jag bott här. Det är inte okej, undra om vi får någon ersättning. Att ÖBO tar på sig sommarstädet vore inte helt fel! Haha skämt å sido. Vårat kök är så jävla äckligt iaf och ingen verkar vilja ta hand om det så kommer vara fördjävligt att städa innan sommaren. Vill påpeka att jag är upptagen då i vilket fall som helst så kommer inte att delta!

Idag ska jag få ihop ännu en artikel till min tidigare forskning och så läsa in mig på dimensioner till min analys så jag vet hur jag ska bygga upp allt.

Kommentarer
Postat av: Haakongry

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-21 @ 08:10:52
URL: http://haakongry.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0