Trött så trött

Börjar allvarligt tycka att uppsatsen vi skriver nu i arbetsrätt är mycket värre än b-uppsatsen. Asså det är så mastigt på något vis att det tar kål på de få hjärnceller man har kvar såhär innan sommaren. Jag är iaf helt död i skallen även fast jag är pigg i kroppen. Aja peppa peppa är bara 3 dagar kvar nu sen är vi förhoppningsvis klara. Känns som att man gnäller men det är inte roligt just nu.

För övrigt är idag officiellt den första dagen på väldigt länge som jag varit ute i kortbyxor. Så skönt har det varit nu på eftermiddan, eller det är fortfarande. Skulle kunna sätta på mig en klänning och gå iväg. Skit skönt. Dock blir det tydligen kortvarigt, på torsdag kommer kylan tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0