Otroligt

Ibland är det helt sjukt hur fort saker och ting skickas med posten. Skrev ju i förrgår att jag skickat efter en ny ranson av Herbalife och igår kom paketet. Helt galet. Hann inte, eller orkade inte skriva detta igår men nu när jag packa upp allting kom jag att tänka på det. Snacka bra service, eller?

Har nog bestämt mig för att dra igång på riktigt nästa vecka eftersom jag ska på Kina och käka imorron, ja skulle ha varit idag men Maria skicka sms sent igår om att hon skulle göra något med Patrik eftersom han fyller år och ska åka till Falun sen. Så blir torsdag istället. Sen ska de ha fest i helgen så lär bli lite alkohol och då ska man nog inte gå på diet samtidigt. Så månda blir det!

Jag har visserligen tjuvstartat lite med det jag hade kvar sen förra gången men det är mest för att jag inte köpt nå frukostgrejer och vill inte skita ner köket i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0