Idag...

Idag har jag faktiskt klippt mig. Var till Jennie vid 12 tiden också fixade det. Stannade ett tag extra och snackade lite skit. Lite för att slippa åka hem till min ensamhet. I övrigt vill och orkar jag faktiskt inte göra något annat. Känner mig helt nere faktiskt och vet inte vad jag ska göra åt saken just nu men det löser sig. Håller på kollar på vad det skulle kosta att ta sig till och från Gotland, vad det kostar att bo på vandrarhem och lite sånt. Egentligen har jag inte råd men jag får ta mina sparpengar. Känner inte för att göra det heller egentligen. Har sovit en stund nu på eftermiddagen, kanske kan gissa att jag inte sov så vidare bra under natten.

Just nu skulle jag vilja att någon skulle bjuda in mig på en riktigt god middag, men blir nog gröt för min del. Orkar inte göra något avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0