Helgen kommer vara underbar!

Å vet ni varför? Formel 1 börjar på riktigt anser jag nu de kommer till Europa och så börjar ju GP2 också men vår egna Marcus Ericsson! Är ju "ledig" imorron så blir att bänka sig framför Viasat motor, samma på lörda. På sönda kommer jag troligtvis vara sjukt bakis. Kanske är vad jag behöver för att inte få hjärtklappning under loppet? Det kommer bli grymt iaf. Wohooo

Snart måste jag göra mig iordning för att dra ner på stan. Ska på systemet (alkoholfritt jag lovar he he) och sen ska vi gå och äta lite kinamat faktiskt. Mysigt värre. Efter det ska vi till Evelina, dresscode mjukisbyxor, hon ska bjuda på lite kladdkakemuffins och grädde. Ibland är det mysigt att fylla år kan jag lova speciellt när man får saker i över 2 veckor efteråt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0