Härligt!

Nu har jag gått på min Herbalife diet i snart 2 veckor. Känns som det gått mycket längre tid men det är bara så lite. Kommer dock köra mycket längre, så länge som jag pallar. Jag vet ju med mig själv att jag är jätte dålig på att äta under sommaren. Det är nästan så att jag faktiskt går ner under sommaren så går jag typ upp det igen under resten av året. Inte bra jag vet men jag går iaf inte upp mer än det jag går ner vilket är bra. Hade ju varit jobbigt om jag gick upp mer.

När jag började tog jag mått på mina lår, överarmar, buk och midja, mitt på dan idag testade jag måtten igen efter att jag faktiskt ätit lite innan. Jag har tappat 6 cm över buken, 4 cm över midjan, 2 cm runt låren och överarmarna står på samma. Känner jätte bra men nu när jag får lite mer tid att röra på mig ska jag gå promenader och annat. Förhoppningsvis ska vi kunna minska de måtten ännu mer innan jag ska till Gyn i början av juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0