Gratis solbränna

Har legat på rumsgolvet mitt i säkert en timme. På gott eller ont så är det toppen att bo högst upp och ha sol hela eftermiddagen. Jag kan bara öppna mitt stora fönster och lägga mig på golvet och njuta. Bästa av allt är ju faktiskt att ingen ser mig så kan ju ligga naken om jag skulle vilja. Det är ju helt gratis dessutom!

Det som är lite extra kul med det är att man kan höra konversationerna från gräsmattan nedanför samtidigt. Idag diskuterade de fotboll och vem som var bäst, Messi, Ronaldo, Zlatan osv. Men de kom fram till att det inte gick att jämföra då Messi kanske inte hade gjort så bra ifrån sig i Real och Ronaldo i Barca. Så tror de enades om att Xavi var bäst? (Asså det är skit kul att tjuvlyssna ibland men mycket var inte så sammanhängande, bättre lycka nästa gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0