Full rulle...

Kan känner mig helt slut. Idag har vi först gått en promenad i Visby, sen har vi varit till Lickershamn vilket är grannstranden till där vi "bodde", vi åkte också till sommarstugan och kollade. känns hemskt att den som köpt stället inte tar hand om det ordentligt, men men vad ska man göra? Vi var också ner till "vår" stenstrand och gick lite utmed havet. Riktigt fridfullt. Efter det var vi till Snäck, vilket också är en stranddel. De bara bygger och bygger och förstör allt! Men jag kan gissa att de tjänar så mkt under en säsong här på Gotland, antar det kommer byggas mer och mer. Sist men inte minst var vi till minnesslunden och lämna lite blommor.

Nu sitter jag och kollar på lite bilder från dagen. Är så trött på att nu över 72 timmar i sträck fått umgås med mamma. Det går bara inte, blir så trött på henne emellanåt. Hälften av gångerna stänger jag igen munnen och går vidare men ibland går det inte.

Här är lite bilder från promenaden i Visby...
   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0