Det är bekräftat och det är äckligt!

Är det bara jag som försöker gömma mig när det flyger en massa fåglar över huvudet? Mena vem vill ha fågelskit i skallen? Så det är av ren instinkt som man gör detta eller så springer man. Dock har jag faktiskt inte hört så många som varit med om att bli träffad. Mena flyger det ett hundratal fåglar över en är ju chansen att bli prickad större, eller? Ja det trodde jag iaf. Tills idag..

Nina och jag har suttit i bibblan flera timmar och pluggat. På vägen ut stannar Nina för att tända en cigg, vad händer? Jo en ensam liten jävla duva på taket bestämmer sig att skita där och då! Gissa vem den träffar om inte Nina. Med nytvättat hår och allt säger det bara "splätt". Varför måste de göra det över kanten liksom?

Kan inte låta bli att skratta åt eländet men tycker grymt synd om Nina. Mena vad är egentligen oddsen för att bli träffad? Vad betyder det om man blir träffad? Jävla otur är vad det är...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ok, fick hem en förinskriven nu så det löste sig, men man får ju mer pengar ju mer man läser;)...



Jag har blivit träffad 2 ggr där kan vi snacka otur:P

2010-05-10 @ 15:39:53
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

men får man verkligen så mkt förra sommaren när jag läste 15 hp så fick jag 9000 kronor sammanlagt under hela sommaren.

2010-05-10 @ 16:58:55
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0