Bye bye Gotland

Just nu håller vi på att packar och städar ur stugan vi bott i. Vi måste lämna den vid 12 tiden. Åker hem senaste på eftermiddan så kommer ha lite tid att döda i Visby innan vi ska med båten. Måste säga att jag längtar hem nu, är lite trött på sällskapet här nere om jag ska vara ärlig. Men också att jag börjar bli rastlös, känner att jag måste göra något.

Så är det, några dagar räcker och jag vet inte om man ska åka med någon som verkligen dagarna i ända retar gallfeber på en. Okej det har inte varit bara dåligt. Troligtvis lika mycket som vi tjaffsat så har vi skrattat så tårarna sprutat men det är väl så det är.

Så åker hem till Örebro tidigt imorron, känner att jag behöver det. Sen är det sista veckan med uppsats-opponering och annat. Efter det blir det att packa till att åka till Uppsala över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0