Wihoo!!

God morgon alla!

Sjukt lycklig idag eftersom det var dagen då det var dags att väga sig. Igår när jag gick och la mig var jag sjukt nervös. Tänk om jag blir besviken. Jag vet att där är skillnad, jag vet att jag troligtvis fått mer benmuskler eftersom jag gått en hel del men man vet ju aldrig.

Nu har jag resultatet och jag är väldigt nöjd faktiskt. Har gått ner 5 kilo på ca 3 veckor. Det tycker jag är sjukt bra jobbat. Är ju inte så att jag gått på världens strängaste diet eftersom jag tillåtit mig själv lite godis på helgen. Sjukt nöjd iaf och jag ska kämpa på lite till så får vi se vart det leder. Tror lite i taget är mer min grej är att tappa massor på en gång. Man får ha tålamod och det är inget som sker över en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0