Vettel vinner VM

Det är inget nytt att Formel 1 säsongen börjar nu till helgen. Eller tekniskt sätt har den redan börjar eftersom alla team, förare och grejer är på plats i Bahrain. De har också börjat ge intervjuer för helgen och annat. Med andra ord så börjar det bli dags, det drar ihop sig på riktigt och på lördag och söndag smäller det. Jag är så exalterad att jag skulle kunna spricka, rastlös till tusen och jag kan inte göra mycket annat.

Det är så många förändringar inför denna säsong, regler, förare och annat. Tror inte riktigt att något vet vad som kommer hända första racet. Tror absolut inte att det är bara jag som känner såhär.

Men på förhand tänker jag tippa Sebastian Vettel som mästare, inte bara för att jag håller på honom utan för att han är grymt bra. Och jag är inte den enda att tippa honom som segrare i slutet av året ->Läs här<- Han var tvåa förra året och vann sitt första race i en "skit bil" året innan. Får de till allting så vinna han VM.

Jag ser fram emot den bästa F1 säsongen på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0