Varför är det så svårt?

Jag har kommit in i nån sova-länge-på-morgon period just nu. Visserligen har jag inte kommit i säng förrän efter 01 heller. Känner att jag måste ändra på det här om jag ska palla med nästa vecka då jag tror vi har flera föreläsningar dvs heldagar att jobba sig igenom. För att inte tala om att jag imorgon måste upp ganska tidigt om jag ska hinna till tandläkarn klockan 10.

På tal om tandläkarn. Är det bara jag som får nå tvångssyndrom veckan innan man ska dit. Man gnider oerhört mycket på tänderna, som att det skulle hjälpa att borsta flera gånger om dagen eller borsta extra länge? På något sätt blir det alltid så för mig så sen när jag kommer till tandläkarn har jag gnidit sönder hela käften! Riktigt bra det! Men känner ändå att jag vill gå dit nu och se över min visdomstand. Förhoppningsvis kan vi göra något åt den så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Abelmarianne

Interesting. No more comment :)

2012-02-09 @ 10:54:41
URL: http://abelmarianne.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0