Två avklarade, en kvar

Sådär ja nu har jag klarat av två av mina tre måsten idag. Den ena var att gå till Willys, heölt underbart att gå och jag blev vara 350 kr fattigare även fast jag fick tre kassar med mat! Älska Willys eller vad? Sen har jag sökt sommarkurser, man behöver en plan b nu när det är som det är med sommarjobb. Blev en hel del kurser faktiskt men hellre för många så man kan välja vilken man känner för eller har reserv om det inte blir av. Sökte dessa kurser så är det någon annan som vill söka och joina mig kanske? haha (Emilia jag vet att du vill gå Geografi och sport!)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja Willys är otroligt bra för plånboken men en otroligt tråkig affär, kanske därför man handlar så lite ;-)

2010-03-08 @ 15:03:03
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha jo, geografi tycker jag är intressant. Men ledsen jag är trogen sport-hatare!!!:D

2010-03-08 @ 17:13:17
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Sandra

jo men jag läste nu maB och NaB för att ha behörighet att söka så dem kurserna räknas med..

2010-03-08 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0