Tråkdag

Dagen har gått såååå jätte långsam. Har suttit massor framför datorn i brist på annat. Känns skit tråkigt att OS är över men man får väl börja längta till nästa. Har ishockey VM att se fram emot, som är i maj tror jag. Annars har jag kollat på film idag, blev först Ice age 3, asså de filmerna är underbara, sen såg jag klart på zombieland. Tvingade ut mig själv i ovädret ett tag men gav upp då det blåste som bara den.

På tal om film var Percy Jackson och kampen om åskviggen rätt så bra. Saknade lite krig mellan gudarna bara. Han kom helt enkelt för tidigt =P. Jag hade gärna sett att de hunnit börja kriga så hade han kommit in mitt i och stoppat dem men nu kom han precis när de skulle sätta igång. Annars fick jag och syster världens skratt attack innan filmen börjat. Vi var visserligen ensamma i salongen så var väl okej. Men visade kanske på hur trött vi var och tycker lite synd om Dennis eftersom det var honom vi skrattade åt men seriöst. Har aldrig sett någon som kan moffa popcorn som han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0