Torsdag och sovmorron

Riktigt skönt att kunna sova till jag vaknade idag. Tycker därför det är riktigt skönt att jag inte sov halva dagen iaf eftersom jag måste upp tidigt imorgon. Tror jag har lärt mig det där med att sova rätt timmar nu, förrut kunde jag sova alldeles för länge och det resulterade såklart i att man blir slö i skallen och typ orkeslös. Är det inte lite intressant det där att sovar man för mycket eller för lite så blir man helt knas? Fast på olika sätt...

Dagen då? Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Är inge vidare fint väder heller så känns inte så lockande med en promenad direkt. Men skulle behöva gå bort till Statoil och hämta mitt paket. Fortfarande lite upprörd att det kommer så långt bort och inte till ICA som ligger nära. Aja får hålla kolla på vädret, så länge det inte är för kallt eller regn/snöar är det ok.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur kommer det sig?

Jag såg inget, o tror inte jag vill det heller ...hehe

2010-03-11 @ 13:50:13
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0