Söndag

Då var det söndag igen. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med idag faktiskt. Har tvättid kl 13 visserligen och låter som att jag och Emilie ska kolla på film. Men mer än det så låter det inte som att det blir väldigt produktivt. Som det ser ut just nu har jag inte heller någon lektion imorron. Börjar bli smått trött på att aldrig ha några lektioner. Känns som vi inte haft någon på evigheter, sisådär 2 veckor plus.

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Var hos Evelina med resten av Tybblemaffian (haha) och kollade på andra chansen. Vill ännu en gång påpeka att jag tycker den ÄR helt jävla onödig! Den är bara till för att svt vill ha mer pengar. Det är ju bara enformight och tråkigt och man får höra en låt hundra gånger typ. Usch usch usch.

Nu ska jag försöka få något i magen!

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kramar Lilla Luffi =)

2010-03-07 @ 12:18:00
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0