Slutar det aldrig att snöa?

Det snöar och snöar och snöar lite till. Kommer det någonsin att sluta? Jag är iaf så trött p åall snö nu att jag kan kräkas. Det skulle visserligen inte hjälpa speciellt mycket men iaf. Det är inte kul längre när massor blir inställt pga all snö och det är jätte komplicerat att ta sig någonstanns. Mena mormor vill inte ens komma in till stan och umgås för att hon inte vill köra i vad enligt henne är klass 1 varning på vägarna. Så med det blir det inget Thuns heller.

Känner mig för övrigt som en zombie. Som vanligt fick jag typ anpassa mig efter alla andra igår. Fick kanske sova runt 02 och blev väckt 07 när min bror skulle upp för han skulle ju sitta i vardagsrummet och se på tv även fast han har tv i sitt rum. Lyckades visserligen somna om när han gått men det var inte heller bra. Så idag lär jag få dras med huvudvärk. Lycklig jag blir! För att inte tala om att jag inte har någon aning om vad jag ska sysselsätta mig med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0