Skit också!

Inte min dag idag heller. Sov inge vidare inatt, lite smått paraniod att jag skulle försova mig och missa F1. plus att jag svettats som en gris hela natten uppenbarligen men att kroppen inte fattat att det funkar bra om man tar av sig täcket. Insåg sen att jag sovit med min nya supervarma filt över täcket. Inte så konstigt.

Sen var F1 en riktig nagelbitare. Riktigt jävla bra tills. Ja tills Seb Vettel krasha, så nu är jag lite smådeppad igen då. Vaffan att man inte ska kunna se på f1 utan att det ska påverka ens humör när det går åt helvete? Tur att jag inte behöver träffa folk idag hehe. Nerå så illa är det faktiskt inte måste jag säga. Men man blir ju lite nedstämd när det händer tråkigheter för den man hejar på.

Nu ska jag försöka göra mig iordning och gå lite ärenden innan jag och pappa ska åka och hämta min "nya" tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0