Satan så töntigt!

Ramlade precis över denna artikel på aftonbladet.se som säger att Anna Bergendahl kommer diskas i finalen av Melodifestivalen om hon har sina converse på sig på scen. Hur töntigt är inte det. Visst det är ett stort märke men vad gör det för skillnad? Är de för snygga för att visas upp eller vaddå? Finns det nån regel som säger att man inte får ha vad man vill? Trodde det var ett fritt land vi lever i? Nej jag blev riktigt förbannad när jag läste detta. Det är helt jävla sjukt. Det börjar bli strul och skit även i melodifestivalen. Kan inte saker och ting få vara som det är utan att folk måste tjaffs om minsta lilla. Jag tycker det är töntigt att man inte ska få ha ett annat företags märke i en stor direktsändning. Men självklart, Svt tål väl inte att andra tjänar pengar på deras event också!

Jag anser att hon borde få ha skorna på sig. Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

håller med!

2010-03-04 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0