Nu ska planeras

Försöker få ihop det så jag kan åka bil Uppsala-Örebro om 2 veckor. Det för att jag nästa helg tänkt åka hem till Uppsala för att se på isracing på studenternas. Det är en tradition jag och pappa har och jag tycker det är jätte trevligt att åka iväg på det. Känns kul att umgås och det känns extra roligt nu när vi inte ses så ofta. Det är helt enkelt en av de sakerna vi alltid gjort tillsammans =). Sen kommer problemet, Påskveckan. Då jag måste åka tillbaka till Örebro för 2 dagar föreläsning måndag och tisdag för att sedan åka tillbaka till Uppsala över påsk. Så nu ska jag försöka ragga tag på en bil i två dagar. Få se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Eskilsophia

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 14:56:09
URL: http://eskilsophia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0