Nu blir jag irriterad

På den här bubblande förkylningen eller vad det är för något. Har varit konstig typ tjock i halsen och det typ kliar och sticker sen i onsdags. Det är väldigt irriterande för det hjälper typ inte att försöka hosta eller någonting. Sjukt störande. Sen för att inte tala om att jag är halvtrött i hela kroppen. Nästan så att det är jobbigt att ibland ta sig ut i köket för att fixa frukost. Som igår var det inga problem att promenera till Willys men tillbaka hem var ett helvete, kroppen ville inte alls. Och sen för att inte tala om det här att jag gärna skulle kunna lägga mig och sova en liten stund var och varannan timme men tvingar mig stanna uppe eftersom det inte är bra att sova hela dagen.

Åh jag som hade tänkt skaffa träningskort den här veckan! Skit störande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0