Måndag

Då var det ny vecka igen och äntligen kommer vi ha lite att göra. Måste erkänna att det varit lite långtråkigt att inte ha något att göra på typ evigheter. Men sånt är livet ibland antar jag. Imorron har vi alltså föreläsning och förhandlingsövning. Jag tycker faktiskt att förhandlingsövningarna är roliga när man jobbar med och mot rätt personer.

Vad ska jag göra idag då? Jo jag ska söka lite fler sommarjobb, sökte tre stycker igår och nu kanske det kommit upp fler som man kan söka annars för jag försöka gnugga min geniknöl så kanske jag kommer på någonstanns jag kan söka. Sen ska jag anmäla mig till sommarkurser, har en hel uppsättning med olika kurser men tänkte söker jag många så är chansen till att jag får ihop två stycker större. Man måste ju läsa 13,5 p eller nått sånt mellan vecka 26-32 för att få CSN. Jag måste gå till Willys och handla också, finns inte mycket här hemma att äta. Eller jo i frysen finns massor men har inge sallad och sånt. Så man kanske ska sätta fart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0