Jahapp då var det lördag

Och jag frågar mig, jahapp vad ska jag hitta på idag då? Halsen känns helt knas och jag känner att det är något som ligger under och bubblar men samtidigt så känner jag mig inte tillräckligt sjuk för att ligga i sängen heller. Så man kanske ska ta sig ut i solen? Nu när det för en gångsskull är framme efter att ha lyst med sin frånvaro i 2 dar! Sen om jag är helt slut om några timmar och behöver ta en powernap eller nått då får det vara så. Hellre försöka och får gå och lägga sig igen än att ligga och dega hela dagen.

Någon som vill med ut på promenad?


Kommentarer
Postat av: Imrekathinka

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-12-13 @ 11:11:23
URL: http://imrekathinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0