Helt slut!

Då är isracing 2010 avklarat. Varit borta halva dagen känns det som. Var med pappa och Mia på studenternas och kollade på SM finalen i isracing. Samma som varje år det är tradition! Säger bara gud vad jag saknat lukten och ljudet. Helt underbart. Efter blev det också Dragon palace som alltid. Tror det är nog med kinamat för ett tag framöver för min del.

Just nu sitter jag typ standby, är fyllechaffis till mamma och Osama. Dödstrött är jag så hade hellre legat och sovit nu. Haha jag vet sisådär 20 i 11 på en lördag. Men i genomsnitt har jag ju bara sovit 10 timmar på 2 nätter. Det är mycket för att vara jag.

Imorgon är det en hel del på schemat också så skulle vilja hoppa isäng snart. Ska bla upp kl 07.30 för att se formel 1, sen ska jag greja och packa lite, åka och hämta tvn, måste upp till HM och införskaffa avsminkningsservetter och gå på apoteket. Sen så blir det troligtvis att tatuera sig och sist men inte minst ska jag ju köra hem till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0