Helt galet!

Var precis in på min internetbank för att kolla lite med pengar och hur mycket jag gjort av med nu när jag varit hemma och jag fick en chock!! Jag har gjort av med ca 1500 kr på 1 vecka! Visserligen så har jag åkt bussen hem från Örebro med det, betalat tandläkarn, köpt ny mascara och avsminkningsservetter på HM, två koftor på Gina, fyllde på ett busskort, var ute på krogen och inträdet kostade ju en del sen bjöd jag Anna på Donken efter, vinet på systemet, var på bio och på kina resturang med syster sen är det lite smått och gott från Willys, coop (fick köpa lim till mina skor) och ica. Så om man räknar på allt jag gjort på kort tid så är det inte så farligt och det är ingen fara på taket heller eftersom jag la undan en del från förra månaden och jag behöver inte köpa nån kurslitteratur denna. Sen kommer det bli en hel del plugg resten av månaden så kommer inte ha tid att shoppa så det är lugnt iaf. Men man blir lite chockad när så mycket pengar försvinner på en gång som inte är räkningar.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, rätt som det är bara försvinner pengarna... Vi kan lätt spendera 1500 på en dag om vi är inne i stan hela familjen ;-)

2010-03-05 @ 07:57:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0