Fredag

Idag startar F1 på riktigt sitter just nu och kollar på första träningen. Helt underbart, förstår inte hur jag klarat mig hela vintern men på något sätt har det gått iaf. B-uppsatsen kanske är en förklaring till det, har varit så upptagen att jag kanske inte hunnit tänka på hur mycket jag missat det. Men nu kan jag se fram emot en säsong som sträcker sig till november!

Efter träningen ska jag till universitetet två timmar iaf sen tillbaka hem för andra träningen. Sen skiter jag alltså i eftermiddan. Anledningen till det är faktiskt att jag sett fram emot idag så länge och så flyttar de en heldag föreläsningar till idag. Då blev jag lite sur men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0