Det går långsamt...

... men sakta men säkert så går det framåt. Jag har nu sorterat tvätt, tagit ur smutsiga sängkläderna, plockat undan på golvet och kastat alla sopor. Tog också en sväng till ICA och handlade lite. Kanske belönar mig lite ikväll med grönsaker och dipp för att jag varit så duktig i veckan. Det kan väl ändå inte räknas som så onyttigt? Nu håller jag på får i mig lite "mat" dvs chokladshake. Vaniljen tyog slut imorse så nu blir det att börja på chokladen. Vet inte varför men tycker nog att vaniljen är godare, lite mer neutral, förr tyckte jag bättre om choklad. Sen ska jag dra en sväng med snabeldraken (dammsugaren) i mitt rum och kl 17 ska jag tvätta. Kul fredagkväll va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0