Då var det morgon igen

Är det bara jag eller går dagarna sjukt fort helt plötsligt? Samtidigt som jag hinner med mycket på dagarna nu när jag vaknar så tidigt så känns det också som att det finns en hel del dödtid där jag inte har något att göra alls. Varför ska det vara så? Blir ju smått rastlös faktiskt.

Insåg just att Isracing SM på studenternas är nästa helg. Woine woine åka hem 2 helger i rad? då det är helgen före påsk. Jag vill ju gå, går varje år! Det är liksom min höjdpunkt varje vår och efter isracingen blir det alltid underbart väder. Får klura på den.

Nu måste jag klä mig lite grann och käka frukost. Föreläsning om diskriminering står på schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0