Blir så jävla lycklig!

Ibland blir jag bara så lycklig att jag vill sitta och grina i min ensamhet. För en gångs skull är det något som jag kämpat för och åstadkommit helt själv. Förra månaden köpte jag nämligen ett par lackleggins som då satt väldigt tight för jag visst ju att jag skulle gå ner i vikt iom dieten. Men att det skulle vara sån skillnad hade jag aldrig kunnat förutse. När jag satte på mig legginsen nyss sitter de perfekt om än lite löst tom, speciellt i midjan.

Det är sånt här som får självförtroendet att växa. Det har egentligen ingenting med hur mycket jag väger att göra, hur stora kläder jag har utan att jag själv märker att jag mår mycket bättre och ser skillnaden på min kropp. I slutändan är det ju jag som ska vara nöjd med den och jag som ska älska den. Det spelar egentligen inte så stor roll vad alla andra säger. Och det är vi sånna här tillfällen jag vill ge mig själv en riktig klapp på axeln. För det är jag som utvecklas på vägen mot att älska mig själv för den jag är. Först då kanske jag kan låta någon annan älska mig utan att tveka.

Men nu till något trevligare. Ska traska iväg till Nina nu och ta ut Bulten sen träffa Emelie och Gabi vid bussen. Här ska ner på stan och shoppas lite före maten. Eller jag ska nog inte shoppa så mycket vad jag vet men man kanske hittar något roligt. Behöver ny BH om inte annat då de jag har sitter löst runt bröstkorgen nu. Sen blir det Kinamuren.. Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0